Szinva Comp Szoftver

Kezdőoldal / Termékeink / CRM rendszer

 CRM rendszer

 

A CRM rendszer egy részletes ügyfél és üzleti lehetőségek, valamint az üzlet létrejöttéhez szükséges munkafázisok, feladatok nyilvántartó modulja.

Közvetlenül kapcsolódik a SZINVA  integrált ügyviteli rendszer adattáraihoz.

A partner, vagy érdeklődő fontos azonosítóin, valamint a számlázáshoz szükséges adatain túl lehetőséget ad a modul a fő kapcsolattartók személyének, jellemzőinek, elérhetőségének megjelölésére, tárolására.

Nyilvántarthatók az adott partner fő érdeklődési területei, üzleti lehetőségek, projektek, egyéb tevékenységek kapcsolhatók hozzá, valamint a partnertől érkező esetleges reklamációk és azok kezelésének jellemző adatai is megtalálhatók, nyomon követhetők.

Az üzleti lehetőségekre és projektekre vonatkozóan tervezhető az időtartamuk, és munkafázisok kapcsolhatók hozzájuk, amelyeknek várható átfutási ideje is megadható. 

A munkafázisok, feladatok hozzárendelhetők a vállalkozás felelős dolgozóihoz, valamint a ténylegesen ráfordított munkavégzés is rögzíthető.

A munkafázisok lekérdezésével nemcsak az egyes projektekről, üzleti lehetőségekről áll rendelkezésre teljes körű tájékoztatás, hanem kimutatható az egyes dolgozók leterhelése is.

A tevékenységeknél a partnerhez kapcsolódó bármilyen tevékenység rögzíthető (telefonos megbeszélés, értekezlet, stb.), dolgozónként, és így korrekt tájékoztatás nyerhető a munkatársak elvégzendő napi feladatairól is.

Ugrás a bemutatóhoz