Szinva Comp Szoftver

Kezdőoldal / Aktuális / Hírek

hírek

2018. április 26.

Online Számla Asszisztens

Elkészült a NAV online számlázás interfész programunk, amely bármely számlázó rendszer mellé telepítve annak részévé válik, elkészíti a szükséges kódolást, és elvégzi a kommunikációt a NAV Online Számla rendszerével.

2018. április 12.

Felvásárlási rendszer

A piaci igényeknek megfelelően bővítettük kínálatunkat.Új szoftverünk a meglévő integrált rendszerünk részeként alkalmas a felvásárlási jegyekkel kapcsolatos teljeskörű adminisztráció ellátására.

2018. március 21.

Földbérlet nyilvántartó rendszer

Legújabb fejlesztésünk segíti a földrészletek bérbevételével foglalkozó mezőgazdasági szövetkezeteket föld nyilvántartási feladataik ellátásában.

2017. augusztus 23.

Részvénykönyv nyilvántartó rendszer

Elkészült legújabb szoftverünk, mely a zártkörűen működő részvénytársaságok részvénykönyv vezetését segíti, önállóan és a Szinva Bér programunkkal integráltan is.

2016. június 6.

Új, web-es szabadságtervező rendszer

Elkészült új online elérésű programunk, mely segítségével a dolgozók bármikor elküldhetik szabadság igényeiket. A SzinvaComp Milton használatával a szabadságolások rendszere egyszerűbbé, gyorsabbá válik.

2015. május 21.

„Rugalmas munkahelyi formák kialakítása a SZINVA COMP Kft-nél” TÁMOP-2.4.5.-12/7-2012-0

A Szinva Comp Szervező és Számítástechnikai Szolgáltató Kft. rugalmas munkahelyi formákat vezetett be, melyhez 9 030 404 Ft támogatást nyert el 2014-ben. A vállalkozás célja minőségi szolgáltatás nyújtásával ügyfélkörének bővítése, valamint a meglévő ügyfelek megtartása. Ehhez azonban a nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársak megtartása is szükséges, amelynek egyik eszköze a kedvező munkakörülmények biztosítása, ezért a projekt legfontosabb célja, munka és magánélet összeegyeztethetőségének elősegítése, az értékes munkaerő megtartása volt.

2014. szeptember 2.

OEP nyomtatványok használatának engedélyezése

Az Országos Egészségbiztosítási Pénztár Pénzbeli Ellátási és Ellenőrzési Főosztálya a következő nyomtatványok TB modulunk által történő előállítását és a kifizetőhelyen történő használatát engedélyezte:
-„Adatmegállapító lap” (KPE 230),
-„Kifizetési utalvány” (OEP KU 100),
-„Egészségbiztosítás pénzbeli ellátásai és baleseti táppénzfizetési jegyzék” (KPE 240).

2014. augusztus 6.

Új, web-es elérésű humán lekérdező rendszer

Elkészült web-es elérésű programunk, a SzinvaComp Milton, melynek segítségével a dolgozók interneten keresztül lekérdezhetik saját számfejtési lapjukat, bérkartonjukat.

2012. november 29.

Munkánk elismerése

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kiemelkedő Gazdálkodó Szervezete kitüntetést adott át cégünk képviselőjének. A díjat a szolgáltatási tagozatban kaptuk, elismerve ezzel a több éves pozitív tevékenységünket és jelenlétünket a régió vállalkozásainak életében.

2012. július 31.

Pályázati források a versenyképességünk növelésére

Újabb két pályázati anyagot készítettünk, a TÁMOP 2.1.3.A-12/1-2012 Munkahelyi képzések támogatása és a 2.4.5.-12/7-2012 Rugalmas munkahelyek kialakítása pályázati felhívásoknak megfelelően. A Versenyképesség növelése képzéssel tárgyú pályázatunk vissza nem térítendő támogatást nyert.

2012. június 30.

Minőségirányítási rendszerünk megújítása

Lezajlott cégünk minőségirányítási rendszerének megújítása. A szoftverfejlesztés és szaktanácsadás tevékenységünket az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer alkalmazásával végezzük. A tanúsítvány 2015. 06. 28-ig érvényes.

2011. augusztus 31.

Pályázati források az innovációhoz

Két pályázati kiírás szerint pályáztunk, és nyertünk vissza nem térítendő támogatást, amelyek segítségével az új fejlesztéseinkhez szükséges forrás kiegészítésre kerül. A két pályázat: GOP-2011- 1.3.1./C Innovációs eredmények hasznosítása KKV-k részére és a GOP-2011-1.3.1/A Vállalatok komplex technológiai innovációja. A pályázatokban megcélzott fejlesztéseinket elkezdtük. A komplex technológiai innováció keretében új generációs, felhőben is működtetésre alkalmas SZI-NET rendszer fejlesztése folyik, ezáltal a következő évek piacképes új termékét dolgozzuk ki.

2010. május 10.

Munkaidő rögzítés SQL alapokon

Elkészült legújabb munkaidő rögzítő programunk.

2009. május 15.

Új modulokkal bővítettük humán rendszerünket

Elkészült a munkaidő nyilvántartó és a saját gépkocsi használat elszámolását segítő programunk.

2008. február 19.

Új integrált humán-bér rendszer

A budapesti székhelyű PEPPER Rendszerház Zrt.-vel való együttműködésünk eredményeként új integrált humán-bér rendszer piaci bevezetése kezdődött el.
"Egyszerűen a humán erőforrások tervezésétől a bérszámfejtésig"

2007. június 27.

Új irodaház

Új irodaházba költöztünk, melynek címe :

3525 Miskolc,
Bedegvölgy u. 2

2006. június 30.

Legújabb szolgáltatásunk: Outsourcing

A szolgáltatásunkat igénybevevő vállalkozásoknak nem kell a saját információs rendszerük kialakításához és üzemeltetéséhez minden szükséges feltételt megteremteniük.

2006. június 15.

Minőségirányítási rendszer

Cégünk "szoftverfejlesztés,szaktanácsadás" területen minőségirányítási rendszert vezetett be, mely megfelel az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány követelményeinek. Tanúsító szervezet: CERTOP Termék- és Rendszertanúsító Ház Magyarország